193135987363285

Diete

Home» Sfaturi Culinare» Diete» Obiective prioritare pentru dieta de primavara

Obiective prioritare pentru dieta de primavara

      Trimite pe mail Printeaza
Obiective prioritare pentru dieta de primavara
Detoxifierea organismului este cuvantul de ordine pentru aceasta primavara, dar suplimentar nu e deloc o idee rea sa se opteze si pentru o cura scurta de slabit care sa completeze minunat dieta noastra de inceput de an si prin pierderea catorva kilograme castigate inevitabil pe durata iernii.

Masurile alimentare luate primavara pentru combaterea si eliminarea inflamatiilor din organism sunt in acelasi timp si masuri bune pentru pierderea in greutate, in acest sens putand sa amintim doar reducerea zaharului si a sarii de la dieta de primavara ca sa intelegem cat de benefice pot fi asemenea optiuni pentru sanatatea noastra si de asemenea pentru silueta noastra.

Privitor la cura de slabit de primavara, printre obiectivele majore pe care putem sa ni le asumam acum se numara in primul rand reducerea caloriilor de la dieta, adica eliminarea dulciurilor si a grasimilor adesea insotite si de multi carbohidrati si, suplimentar, o crestere semnificativa a aportului de fibre alimentare si de apa in alimentatia noastra zilnica.

Un plan alimentar complet pentru intreaga primavara va include obligatoriu urmatoarele obiective prioritare, toate benefice pentru sanatate si toate stimuland foarte bine scaderea in greutate:

1. Meniuri preponderent vegetariene, cu foarte putina carne sau chiar fara nici o bucatica de carne. Legumele si zarzavaturile ar trebui sa ocupe acum peste 60% din totalul ingredientelor pentru prepararea meselor, iar grasimile folosite la gatirea lor e bine sa fie introduse cu maxima moderatie.

2. Proteine mai putine, dar prezente totusi zilnic la masa. Ouale, branzeturile moi, iaurtul, legumele boabe, tofu, carnea de pasare si pestele sunt surse bune de proteine si vor fi de folos chiar si la cura de slabit daca se consuma in cantitati mici si insotesc fiecare masa a zilei.

3. Introducerea de aperitive la mesele principale reduce bine apetitul alimentar crescut. Salatele de sezon, gatite cu doar putin ulei de masline vor ajuta foarte mult sa consumam portii mai mici in special la pranz si la cina. Suplimentar, se poate apela si la unele seminte bogate in grasimi nesaturate si de asemenea la migdale si nuci pentru a se atinge garantat obiectivul de reducere a portiilor la mesele principale.

4. Cerealele pot sau nu sa contribuie la cresterea in greutate si este esential modul in care alegem sa le consumam. Micul-dejun e momentul ideal pentru introducerea cerealelor integrale fara zahar si alti aditivi, iar in restul zilei consumati paine integrala, dar in cantitati mai mici.

5. Toate bauturile de casa indulcite cu zahar sau cu miere de albine si toate bauturile dulci din comert trebuie eliminate complet de la dieta de primavara. Suplimentar, evitati constant bauturile carbogazoase si inclusiv apa minerala pentru a nu risca cresteri mari in greutate.

6. Consumul crescut de apa pe durata primaverii trebuie intotdeauna insotit si de reducerea cantitatilor de sare si zahar introduse la gatit. In plus, unele ceaiuri cu efect detoxifiant ajuta organismul sa isi mareasca si rata metabolica atunci cand se servesc preparate curate, lipsite de toxine. Ceaiul de papadie, ceaiul verde, ceaiul rosu, ceaiul de mesteacan, musetelul si alte ceaiuri e bine sa fie alternate in fiecare zi pentru a se detoxifia organismul, dar si pentru a se pierde mai usor in greutate.

7. Lamaile, fructele de kiwi, merele, rodiile, bananele, fructele de grapefruit si alte fructe usor de gasit in comert pot fi servite intre mese si chiar si inainte de mesele principale si vor reduce simtitor apetitul alimentar, permitand consumarea unor portii ceva mai mici la fiecare masa principala.

8. Toate plantele aromate si alte condimente specifice primaverii sunt un excelent ajutor pentru stimularea ratei metabolismului si arderea intensiva a caloriilor. Nu va feriti deci sa le introduceti constant la gatit in toata aceasta perioada si apelati cu moderatie si la unele condimente picante, dar si la ceapa si usturoi.

9. Nu sariti peste nici o masa, iar daca acest lucru se intampla din diverse motive, incercati sa consumati ceva usor inainte de masa sau macar beti un ceai bun din plante ca sa nu mancati mai mult la masa urmatoare.

10. Este primavara si este placut afara si de aceea nu stati prea mult pe loc ci miscati-va si asumati-va un stil de viata mai activ pentru ca altfel nu veti reusi decat cu mari eforturi sa pierdeti si in greutate. Sedentarismul este un mare risc pentru sanatate si pentru controlul greutatii corporale si trebuie sa evitati mereu o asemenea tentatie in viata voastra. Miscarea si odihna corecta va vor fi mereu de ajutor si nici nu va costa nimic spre deosebire de alimente care nu intotdeauna sunt la indemana oricui in cantitatile necesare sustinerii unei alimentatii echilibrate.





Postat de Lucia Mihailescu pe data de 2012-03-02 Vizualizari: 3695


      Printeaza

Daca ti-a placut articolul Obiective prioritare pentru dieta de primavara, aboneaza-te la RSS-ul de RSS: Diete Diete pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul coolinaria.ro cu toate noutatile aparute pe site.

Sfaturi cool


Dieta olandeza – Secretele unui regim alimentar care ajuta la slabit
Ai auzit vreodata de dieta olandeza? Ti-a fost recomandata, dar nu ai incercat-o pana acum? Ei bine, este momentul sa faci cunostinta cu ea. In primul rand, dureaza doar o saptamana si nu e absolut de
Despre dieta Amish – Tot ce trebuie sa stii
Probabil ca ai auzit pana acum de Amish. Este o comunitate de pe continentul american, care se ghideaza dupa anumite reguli. In ciuda faptului ca acestea par destul de ciudate, s-a ajuns la concluzia
Dieta Lupului – Uite asa slabesti rapid
Ce nu facem noi pentru a da jos mai repede kilogramele in plus? Renuntam la dulciuri, diminuam cantitatea de paste fainoase, mergem la sala de gimnastica, dar uneori parca nu e de ajuns. Atunci incerc
Topeste grasimea de pe talie! Iata sucul recomandat pentru o silueta frumoasa
Ne dorim cu totii o talie de viespe. Insa, din cauza sedentarismului si a regimului alimentar nepotrivit, grasimile se aduna de-a lungul timpului, iar in garderoba facem loc hainelor cu numere mai mar
Adevarul despre dieta cu apa de cocos – Slabesti sau nu?
Unele vedete internationale afirma ca se poate slabi usor cu apa de cocos. De altfel, sunt si nutritionisti care sustin acest lucru. Este sau nu adevarat faptul ca acest produs te ajuta sa scapi de ki
Afla ultimele retete culinare, sfaturi culinare, trucuri culinare @ coolinaria.ro 


 
Putina zeama de lamaie va reda culoarea naturala piersicilor si caiselor.
Sfaturi culinare online, trucuri culinare, retete culinare, mancare sanatoasa  
SFATUL COOL AL ZILEI



Rosii australiene
Provenind asa cum le spune si numele din Australia, rosiile australiene se dezvolta intr-un climat a...
» mai mult

Citeste despre un condiment

Adauga restaurant

Alege oras
Vezi toate restaurantele din orasul tau






Ai inventat o reteta culinara si vrei sa vezi ce success are?Ai vreo reteta culinara preferata? Adauga reteta pe coolinaria.ro si vezi cati utilizatori au incercat-o si daca le-a placut!  
Adauga reteta ta pe coolinaria.ro
"Curajul e ca iubirea, el vrea drept hrana speranta, nimic nu trebuie sa fie inaccesibil sperantelor, poti spera orice, pentru ca viata insasi e o speranta"
Oscar Wilde
Retete culinare delicioase - coolinaria.ro  Cele mai populare sfaturi culinare online - coolinaria.ro
 Cele mai populare galerii culinare online - coolinaria.ro
 Cele mai populare diete de slabit - coolinaria.ro