193135987363285

Alimentatie sanatoasa

Home» Sfaturi ...» Alimenta...» Ce mancam pentru o inima mai sanatoasa si oase mai puternice...

Ce mancam pentru o inima mai sanatoasa si oase mai puternice?

      Trimite pe mail Printeaza
Ce mancam pentru o inima mai sanatoasa si oase mai puternice?
Toate femeile au nevoie de o alimentatie speciala pentru a se bucura de o activitate optima a sistemului lor circulator si a reusi sa isi pastreze si un sistem osos puternic, iar caile prin care se pot atinge asemenea obiective de sanatate sunt la indemana oricui, fiind in esenta vorba despre prezenta constanta a anumitor categorii de alimente la dieta pe termen lung.

Protejati-va inima printr-o alimentatie corecta
Activitatea inimii, a vaselor de sange si a intregului sistem circulator va primi intotdeauna un plus prin apelul zilnic la cantitati mici de uleiuri vegetale la prima presa, nu doar uleiul de masline, dar si cel de rapita sau de porumb jucand un rol decisiv in acest sens. Suplimentar, boabele de soia, fructele de avocado, migdalele, unele seminte si nucile aduc la randul lor beneficii mari pentru sanatate si nu e nici asa de greu sa fie procurate din comertul romanesc.

Tot pentru sanatatea sistemului circulator, unele legume au dovedit ca pot echilibra foarte bine activitatea inimii si a vaselor de sange, aici putand fi amintite ceapa si usturoiul, supa de varza, salatele, morcovii cruzi, dar si o serie de fructe precum strugurii, capsunile, fragii, merele sau afinele. Similar cu acestea, dar inca si mai eficace s-au aratat a fi fulgii de ovaz, acestia trebuind practic sa fie mereu prezenti in meniul unei femei tinere, care isi doreste sa mai aiba si copii sanatosi in viitor.

Pentru prevenirea unor inflamatii ale sistemului circulator, painea alba si alte produse din faina alba ar trebui consumate foarte rar, in locul acestora painea integrala si cerealele integrale putand sa combata nu doar inflamatiile organismului, dar oferind si multi antioxidanti mai greu de procurat pe alte cai.

Pestele si migdalele contin cantitati mari de acizi grasi, reduc colesterolul si combat foarte eficient afectiunile sistemului circulator alaturi de uleiul de masline virgin si alte alimente recomandate in acest sens precum usturoiul, fructele de padure sau uleiul si apa din nuca de cocos.

Alimente pentru oase puternice
Pentru un sistem osos puternic si protejat de boala, tot medicii recomanda in mod special alimentele bogate in calciu, magneziu si potasiu, aici existand o varietate fericita de produse care sa poate fi introduse la dieta: salatele, spanacul, zarzavaturile proaspete, legumele boabe, semintele de susan, iaurtul degresat, tofu, lactate degresate si oua.

Toate aceste alimente ar trebui sa fie prezente zilnic la dieta, bucatarii cu experienta putand sa le alterneze ideal in meniurile zilnice pentru a se asigura astfel minimul necesar de nutrimente pentru sanatatea inimii si a sistemului osos. Femeile sunt de regula afectate de boala mai intai in aceste arii ale organismului si de aceea o alimentatie preventiva va combate foarte bine aparitia bolilor circulatorii si de inima, dar si instalarea prematura a unor afectiuni grave ale sistemului osos.





Postat de Lucia Mihailescu pe data de 2012-03-21 Vizualizari: 3826


      Printeaza

Daca ti-a placut articolul Ce mancam pentru o inima mai sanatoasa si oase mai puternice?, aboneaza-te la RSS-ul de RSS: Alimentatie sanatoasa Alimentatie sanatoasa pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul coolinaria.ro cu toate noutatile aparute pe site.

Sfaturi cool


Trucuri de frumusete – Puterile nebanuite ale uleiului de cocos
Majoritatea produselor de infrumusetare contin nu doar parabeni, ci si multe alte substante daunatoare. Ca sa ai grija de tine, atat in ceea ce priveste sanatatea, cat si aspectul, o alternativa efici
Dafinul si sanatatea – De ce e recomandata „planta invingatorilor”
De dafin am auzit cu totii. Gospodinele il folosesc in special atunci cand prepara toba de casa, inaintea sarbatorilor de iarna, si oricand fac diverse tocanite cu cartofi. Despre prima mentiune in ca
Beneficiile cojilor de oua – De ce sa nu le mai arunci niciodata
Destul de putine persoane stiu ca nu doar ouale au multe beneficii pentru sanatatea noastra, ci si coaja lor. De obicei, dupa ce preparam omleta sau le fierbem, aruncam bucatelele de coaja. Uite catev
Sarea roz de Himalaya – Ce beneficii are pentru sanatate
Ai vazut, cu siguranta, sare roz de Himalaya prin supermarketuri si pe la magazinele naturiste. Stii cum arata, dar nu stii ce beneficii are. Ei bine, sunt o multime de motive care ne demonstreaza cat
Migrenele, cauzate de lipsa anumitor vitamine din organism?
Cel mai adesea, punem durerile de cap mai puternice pe seama faptului ca avem o viata agitata, plina de stres. Oare chiar asa sa fie? In general, ne tratam cu medicamente si incercam sa facem fata cat
Afla ultimele retete culinare, sfaturi culinare, trucuri culinare @ coolinaria.ro 


 
Strugurii proaspeti sunt mai buni daca ii lasati putin la frigider.
Sfaturi culinare online, trucuri culinare, retete culinare, mancare sanatoasa  
SFATUL COOL AL ZILEI



Limnophila
Limnophila aromatica este o planta tropicala, originara din Asia de S-E unde creste foarte bine in z...
» mai mult

Citeste despre un condiment

Adauga restaurant

Alege oras
Vezi toate restaurantele din orasul tau






Ai inventat o reteta culinara si vrei sa vezi ce success are?Ai vreo reteta culinara preferata? Adauga reteta pe coolinaria.ro si vezi cati utilizatori au incercat-o si daca le-a placut!  
Adauga reteta ta pe coolinaria.ro
"Legile lui Murphy despre mama: Indiferent de cat mananci,niciodata nu esti prea gras, incat mama ta sa nu iti mai dea nimic de mancare"
Edward A. Murphy
Retete culinare delicioase - coolinaria.ro  Cele mai populare sfaturi culinare online - coolinaria.ro
 Cele mai populare galerii culinare online - coolinaria.ro
 Cele mai populare diete de slabit - coolinaria.ro