Alimentatie sanatoasa
Dupa sarbatori, recapata-ti silueta cu cereale integrale
Sarbatorile de iarna au trecut si una dintre preocuparile noastre este cum putem reveni la kilogramele care ne-au completat perfect tinutele la inceputul acestei vacante, sau cum sa reusim sa ne atingem unul dintre obiectivele acestui an – obtinerea siluetei mult visate. Indiferent de sezon, secretul consta intr-un stil de viata echilibrat, adica o alimentatie adecvata si un program regulat de exercitii fizice.
“Odata intorsi la activitatile zilnice care ne solicita foarte mult atentia si concentrarea, organismul nostru are nevoie de o bogata sursa de fibre, nutrienti, vitamine si minerale. Avand toate aceste beneficii, cerealele integrale sunt alimente de baza in alimentatia zilnica, contribuind la o alimentatie echilibrata. In plus, micul dejun care include in fiecare dimineata si cereale integrale ajuta la mentinerea unei greutati ideale si la o stare generala de bine pe parcursul intregii zile”, explica Prof. Dr. Gabriela Radulian de la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice ”Nicolae Paulescu”.
“Preocuparile legate de silueta nu mai sunt de mult timp considerate doar un capriciu, greutatea corporala fiind direct asociata cu sanatatea fiecaruia, femeie sau barbat, indiferent de varsta. De aceea, obiectivul nostru vizeaza o completa informare cu privire la rolul cerealelor integrale pentru un control corect al greutatii, si in general la o alimentatie adecvata”, declara Lidia Chiraches, Brand Manager – Breakfast Cereals.
Cercetatorii de la Oxford Brookes University din Marea Britanie au constatat ca un consum de cereale integrale pentru micul dejun, precum Nestlé Fitness, in fiecare dimineata, timp de sase saptamani, dar si ca substitut pentru dejun in primele doua saptamani, este eficient pentru obtinerea si mentinerea unei pierderi in greutate.
In primele doua saptamani ale studiului, subiectii au consumat cereale integrale la micul dejun si la pranz, iar in ultimele patru saptamani doar la micul dejun.
· 85% dintre subiecti au pierdut in medie 1,1 kg dupa primele doua saptamani ale studiului;
· 75% dintre subiecti au pierdut in medie 1,4 kg la finalul celor sase saptamani de studiu.
In mod interesant, pierderea in greutate a fost mai mare la persoanele care au consumat o varietate mai mare de cereale integrale pentru micul dejun, decat la cele care au consumat un singur tip de cereale pentru micul dejun.
Cerealele integrale au in general un continut redus de grasimi si o concentratie ridicata de carbohidrati si fibre, ceea ce face ca persoanele care le consuma la micul dejun sa fie mai putin predispuse tentatiei de a manca intre mese , ceea ce ar explica modul in care voluntarii implicati in studiu au pierdut in greutate. “Avand in vedere cresterea incidentei in randul populatiei din intreaga lume, este important sa constientizam faptul ca includerea cerealelor integrale in alimentatia zilnica determina pierderea in greutate si mentinerea scaderii ponderale pe termen lung”, adauga Prof. Dr. Gabriela Radulian.
Studiul a fost finantat dintr-un fond al Cereal Partners si a utilizat o varietate de cereale pentru micul dejun Nestlé, printre care si Fitness. Rezultatele sunt publicate in editia din martie a revistei “Nutrition Bulletin” al British Nutrition Foundation si sunt disponibile online.
Permanent preocupata de imbunatatirea starii de sanatate a consumatorilor, compania Nestlé a imbunatatit, inca de la inceputul anului 2006, profilul nutritional al cerealelor pentru mic dejun cu cereale integrale. Aceste produse le ofera consumatorilor optiuni nutritionale mai sanatoase si sporesc importanta acordata primei mese a zilei.
“Odata intorsi la activitatile zilnice care ne solicita foarte mult atentia si concentrarea, organismul nostru are nevoie de o bogata sursa de fibre, nutrienti, vitamine si minerale. Avand toate aceste beneficii, cerealele integrale sunt alimente de baza in alimentatia zilnica, contribuind la o alimentatie echilibrata. In plus, micul dejun care include in fiecare dimineata si cereale integrale ajuta la mentinerea unei greutati ideale si la o stare generala de bine pe parcursul intregii zile”, explica Prof. Dr. Gabriela Radulian de la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice ”Nicolae Paulescu”.
“Preocuparile legate de silueta nu mai sunt de mult timp considerate doar un capriciu, greutatea corporala fiind direct asociata cu sanatatea fiecaruia, femeie sau barbat, indiferent de varsta. De aceea, obiectivul nostru vizeaza o completa informare cu privire la rolul cerealelor integrale pentru un control corect al greutatii, si in general la o alimentatie adecvata”, declara Lidia Chiraches, Brand Manager – Breakfast Cereals.
Cercetatorii de la Oxford Brookes University din Marea Britanie au constatat ca un consum de cereale integrale pentru micul dejun, precum Nestlé Fitness, in fiecare dimineata, timp de sase saptamani, dar si ca substitut pentru dejun in primele doua saptamani, este eficient pentru obtinerea si mentinerea unei pierderi in greutate.
In primele doua saptamani ale studiului, subiectii au consumat cereale integrale la micul dejun si la pranz, iar in ultimele patru saptamani doar la micul dejun.
· 85% dintre subiecti au pierdut in medie 1,1 kg dupa primele doua saptamani ale studiului;
· 75% dintre subiecti au pierdut in medie 1,4 kg la finalul celor sase saptamani de studiu.
In mod interesant, pierderea in greutate a fost mai mare la persoanele care au consumat o varietate mai mare de cereale integrale pentru micul dejun, decat la cele care au consumat un singur tip de cereale pentru micul dejun.
Cerealele integrale au in general un continut redus de grasimi si o concentratie ridicata de carbohidrati si fibre, ceea ce face ca persoanele care le consuma la micul dejun sa fie mai putin predispuse tentatiei de a manca intre mese , ceea ce ar explica modul in care voluntarii implicati in studiu au pierdut in greutate. “Avand in vedere cresterea incidentei in randul populatiei din intreaga lume, este important sa constientizam faptul ca includerea cerealelor integrale in alimentatia zilnica determina pierderea in greutate si mentinerea scaderii ponderale pe termen lung”, adauga Prof. Dr. Gabriela Radulian.
Studiul a fost finantat dintr-un fond al Cereal Partners si a utilizat o varietate de cereale pentru micul dejun Nestlé, printre care si Fitness. Rezultatele sunt publicate in editia din martie a revistei “Nutrition Bulletin” al British Nutrition Foundation si sunt disponibile online.
Permanent preocupata de imbunatatirea starii de sanatate a consumatorilor, compania Nestlé a imbunatatit, inca de la inceputul anului 2006, profilul nutritional al cerealelor pentru mic dejun cu cereale integrale. Aceste produse le ofera consumatorilor optiuni nutritionale mai sanatoase si sporesc importanta acordata primei mese a zilei.
Postat de Iosub Alin pe data de 2010-01-13 Vizualizari: 1817
Daca ti-a placut articolul Dupa sarbatori, recapata-ti silueta cu cereale integrale, aboneaza-te la RSS-ul de
Alimentatie sanatoasa pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul coolinaria.ro cu toate noutatile aparute pe site.
Sfaturi cool
Primul vestitor al verii sunt ciresele. Mari sau mici, albe sau rosii, ele deja incep sa se comercializeze. In cultura nipona, floarea de cires este un reper cultural important, spunandu-se ca "este p
Despre soc se stie faptul ca e una din putinele plante de la care pot fi utilizate florile, fructele, frunzele etc. Cine nu a baut socata sau cine nu a mancat dulceata de soc? Mai putine se stiu, insa
O afectiune suficient de suparatoare si grava pentru a necesita in dese situatii si un tratament medicamentos, depresia se pare ca poate fi ameliorata si prin apelul la unele tratamente de tip naturis
In ciuda poluarii din ce in ce mai puternice, natura continua sa ne ofere produse benefice pentru sanatate. In majoritatea timpului, mai putin iarna, avem la dispozitie tot felul de plante, arbusti si
Considerat "medicamentul naturii", ceaiul a reprezentat de foarte multi ani alternativa pentru sanatate si fericire a popoarelor din Est, iar acum, mai nou, obiectul de studiu al celor din Vest. Ideea
Putina zeama de lamaie va reda culoarea naturala piersicilor si caiselor.
Sfaturi culinare online, trucuri culinare, retete culinare, mancare sanatoasaSFATUL COOL AL ZILEI
eficiente diete slabit hrisca
hrisca cura slabire
diete slabit hrisca
Praf curatat colonul
reteta paine cuptor electric...
turte bicarbonat sodiu
retete usoare prajituri delicioase
artistica
ajuta slabit apa fiarta...
Piept curcan varza rosie
aranjarea artistica bucatelor
retete paine umpluta usturoi...
dieta alimentara glanda tiroida
retete prajituri ieftine gustoase
cura boabe mustar
ceai coaja portocale preparare
Carte recomandata
retete detoxifiere usturoi
monsieur
croque
Sfaturi culinare utile "
desert de vara sirop de cirese inghetata cu cirese supa de cirese supa de vara tratament naturist cosmetica sanatate naturala febra musculara cozi de cirese pentru gatit despre cirese glicemie alimente nocive dieta de 5 zile mese principale sistemul osos sos de cirese rata cu cirese cheddar brie roquefort platou branza brie sortimente de branza branza cu mucegai branzeturi frantuzesti branza albastra despre branzeturi cathi graham
DESCOPERA BRANDURILE NOASTRE





