Site coolinaria.ro

Momente speciale Muller


Momente speciale Muller Pe parcursul celor 110 ani de existenţă, Müller s-a transformat dintr-o mică afacere de familie într-una dintre cele mai importante companii de lactate din Europa, iar aprecierea publicului pentru produsele sale l-a transformat într-unul dintre cele mai îndrăgite branduri. Prezent pe piaţa locală din luna august 2008, Müller reprezintă garanţia celui mai înalt nivel de inovaţie şi originalitate, obiectivul declarat al companiei fiind acela de a le oferi consumatorilor români o experienţă nouă de gust şi produse de cea mai bună calitate.

Pentru a oferi consumatorilor satisfacţia unor produse de cea mai bună calitate, Müller selectează cu atenţie cele mai bune ingrediente. Astfel, compania foloseşte doar ingrediente naturale, fără să adauge coloranţi artificiali sau conservanţi.

Portofoliul Müller este alcătuit, în acest moment, din 8 game principale de produs: Bianco (iaurt alb cu un gust uşor dulce), Froop (iaurt delicios cu un strat de piure de fructe deasupra), Müller Mix (combinaţii de iaurt cu bunătăţi de ciocolată, cereale sau fructe), Riso (orez cu lapte), Müllermilk (lapte cu arome), Pezzi di Frutta (iaurt cu multe bucăţi de fructe), Crema di Frutta (iaurt fin cu 5% fructe pasate), Müller Lapte din Alpi (lapte UHT cu 1,5% şi 3,5% grăsime) şi Müller Iaurt (iaurt simplu).

Müller Froop a reprezentat, la momentul lansării, o inovaţie absolută pe piaţa din România, Müller fiind primul producător care aşeza fructele deasupra stratului de iaurt. Combinaţia originală de piure de fructe şi iaurt simplu şi fin, oferită în ambalaje transparente şi generoase, de 150g, reprezintă răspunsul companiei la preferinţele consumatorilor pentru un gust de fructe mai bogat şi mai răcoritor. Müller Froop este disponibil în şase variante de gust: căpşuni, zmeură, cireşe, piersici-maracuja, lămâie şi kiwi.

Müller Bianco este un iaurt alb uşor dulce, care îmbie consumatorii să se bucure de experienţa unui gust delicat şi foarte special, îndulcit cu zahăr natural din struguri. Familia Bianco include şi Müller Bianco 0,1%, un iaurt alb cu acelaşi gust dulce inconfundabil, dar cu o formulă mai uşoară.

Müller Mix reprezintă combinaţia perfectă dintre un iaurt fin şi cremos şi, ambalate separat într-un colţ, bunătăţi din ciocolată, cereale sau fructe. Datorită ambalajului original şi atractiv şi a combinaţiilor delicioase de gusturi şi arome pe care le creezi după cum îţi place, Mix este fără îndoială cea mai distractivă decizie a zilei. Müller Mix este disponibil în ambalaje de 150g, în diferite sortimente de gust: Mix Choco Balls, iaurt preparat cu vanilie şi fulgi de orez glazuraţi cu ciocolată, Mix Honey Crush este un amestec de iaurt cu cereale învelite în miere, Mix Crispy Crunch, iaurt cu aromă de vanilie şi cereale crocante, Mix Choco Flakes, iaurt fin cu aromă de banane şi fulgi crocanţi de porumb, glazuraţi cu ciocolată, Mix Choco Cringles, iaurt cu aromă de cireşe şi cereale glazurate cu ciocolată, Mix Choco Stars, iaurt cu aromă de nuci de Macadamia şi steluţe de cereale, glazurate cu ciocolată. Pentru amatorii de fructe, există Mix Cireşe şi Mix Mure-Zmeură, care conţin iaurt puţin dulce şi preparat de fructe.

Riso, o combinaţie delicioasă de lapte şi orez, îţi oferă o gustare hrănitoare în orice moment al zilei. Creat special pentru oameni activi, aflaţi mereu în mişcare, Müller Riso este o porţie savuroasă de orez cu lapte care poate ţine oricând foamea la distanţă. Müller Riso este disponibil în ambalaje generoase de 200g, în patru sortimente diferite: cu cireşe, scorţişoară, ciocolată sau caramel.

Müllermilk este băutura gustoasă din lapte cu arome care te însoţeşte în programul încărcat al zilei, gata oricând să îţi ofere un plus de energie. Secretul constă în combinaţia ingenioasă de elemente nutritive şi savoare adunate într-o sticlă de 400 ml, unică pe piaţa din România. Müllermilk este disponibil în 4 arome diferite care te menţin în formă maximă şi îţi redau starea de bine: ciocolată, vanilie, banane şi ineditul amestec de fistic şi cocos.

Müller Pezzi di Frutta este un iaurt fin cu o abundenţă de bucăţi de fructe. Creat pentru a ieşi din anonimat prin combinaţiile delicioase şi originale de arome exotice, de la nucă de cocos la ananas, măr şi kiwi, piersici şi caise, cireşe sau căpşuni, Pezzi di Frutta a devenit rapid alegerea consumatorilor aflaţi în căutarea unui gust care să îi surprindă.

Atunci când vine vorba de o familie, nu există o mărime universală, aşa cum nu există plăceri general valabile – fiecare se bucură de propriile preferinţe. Soluţia oferită de Müller este Crema di Frutta în ambalaj multipack, cu patru iaurturi cu arome diferite – căpşuni, banane, piersici şi fructe de pădure –, gândite să satisfacă tot atâtea dorinţe individuale. Astfel, datorită ambalajului convenabil, şi cei mici, şi cei mari se pot bucura de calitatea Müller, iar fiecare linguriţă de Crema di Frutta îi invită să descopere gustul bogat şi răcoritor şi textura fină a acestui iaurt cu 5% fructe pasate.

Lansarea Müller Lapte din Alpi rămâne un moment de referinţă pentru companie, fiind primul produs din categoria lactatelor albe din portofoliul Müller România. Mai mult decât atât, Lapte din Alpi este primul sortiment de lapte lansat pe piaţa europeană sub brandul propriu Müller, fiind un produs medaliat cu aur de către germani pentru calitatea lui deosebită. Băut cald sau rece, dimineaţa sau seara, simplu sau cu ceva dulce alături, laptele Müller surprinde de fiecare dată cu un gust bun şi sănătos. Müller Lapte din Alpi este disponibil în ambalaje de 1l, în varianta cu 1,5% grăsime sau cu 3,5% grăsime.

Continuând tradiţia Müller de a transforma laptele în produse care să ofere o experienţă inedită de consum, Müller Iaurt reprezintă prima incursiune a companiei pe piaţa iaurturilor simple. Müller Iaurt surprinde printr-o consistenţă delicată şi o textură catifelată, printr-o compoziţie echilibrată şi un gust diferit. Iaurtul Müller este alegerea oricui îşi doreşte să se bucure zilnic de un produs lactat simplu şi sănătos.

Müller va continua sa aducă produse inovatoare pe piaţa din România, pentru a răspunde gusturilor şi preferinţelor specifice ale consumatorilor, contribuind astfel şi la dezvoltarea pieţei locale de lactate.

Autor:  Iosub Alin