Site coolinaria.ro

Kraft Foods lanseaza in Romania biscuitii sarati TUC


Kraft Foods lanseaza in Romania biscuitii sarati TUC Kraft Foods lansează în România una dintre mărcile importante din portofoliul său internaţional, biscuiţii săraţi TUC, sub sloganul “Mereu gustos, mereu la’ndemână“.

Biscuiţii săraţi TUC se diferenţiază de snaks-urile tradiţionale prin conţinutul bogat de cereale (72%), printr-un aport redus de grăsimi datorat procesului de coacere, şi nu prăjire, prin care sunt obţinuţi.

“Biscuiţii TUC reprezintă o gustare ideală pentru a-ţi potoli foamea între mese, datorită texturii uşoare şi crocante, a gustului lor unic. Biscuiţii sunt disponibili în 3 dintre aromele preferate ale românilor (cu sare, paprika şi brânză), precum şi în două variante de gramaj, astfel încât sunt mereu la îndemână pentru a fi serviţi oricând şi cu orice ocazie“, declară Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiţi.

Istoria biscuţilor TUC începe în anul 1958, când Dl. Parein, care deţinea în Belgia o mică cofetărie, pleacă în SUA pentru a afla secretele delicioşilor biscuiţi uşor săraţi. În acele timpuri biscuiţii săraţi erau complet necunoscuţi în Europa, fiind consideraţi un produs tipic american. Primii biscuiţi săraţi TUC au fost astfel produşi în mica fabrică a familiei Parein, bucurându-se de un succes considerabil încă de la lansare. Numele biscuiţilor săraţi TUC provine de la iniţialele „Trade Union Corporation”, denumire pe care Dl. Parein a citit-o într-un ziar în drumul său de întoarcere în Belgia.

În România, piaţa de snaksuri sărate este în prezent dominată de chipsuri, biscuiţii săraţi fiind la început de drum, cu un număr redus de sortimente. Prin lansarea gamei TUC, Kraft Foods România îşi propune dezvoltarea acestui segment, investiţia de peste 2 milioane RON pentru susţinerea lansării în 2010 fiind pe măsură.

Campania de susţinere a produsului va include TV, print, panotaj stradal, internet, sampling și activităţi în magazine.

Autor:  Iosub Alin