Site coolinaria.ro

Produse Unu’ si Unu’ pentru 11 ani de BILLA in Romania


Produse Unu’ si Unu’ pentru 11 ani de BILLA in Romania Anul 2010 reprezinta pentru lantul de supermarketuri BILLA implinirea a 11 ani de cand activeaza pe piata din Romania. Aceasta aniversare va fi sarbatorita printr-o ampla campanie de oferte speciale, care va demara pe data de 16 septembrie si se va continua pana la sfarsitul anului. Programul se va desfasura in toate filialele BILLA din tara sub sloganul “Produse Unu’ si Unu’ la superpreturi”.

“De 11 ani BILLA Romania ofera permanent, produse de calitate la preturi avantajoase, iar sloganul campaniei exprima exact acest lucru: produse variate, proaspete si accesibile sunt zilnic pe rafturile magazinelor”, explica Sabin Fane, directorul de marketing al BILLA Romania.

Pentru fiecare dintre departamentele cheie ale magazinului, BILLA se ingrijeste sa ofere clientilor sai cele mai bune produse si servicii. Astfel, legumele si fructele sunt mereu la indemana celor care aleg sa cumpere de la BILLA, intr-un sortiment variat, potrivit sezonului si intotdeauna proaspete, datorita sistemului de aprovizionare zilnica. De aceeasi calitate controlata si preturi avantajoase se pot bucura si clientii raioanelor de carne – fiecare sortiment este transat in filialele BILLA si verificat cu atentie de catre medicii veterinari. In plus, fiecare supermarket BILLA dispune de o vitrina de Delicatese cu servire asistata, de unde se pot achizitiona sortimente variate de preparate calde, branzeturi si specialitati si o gama larga de produse de panificatie proaspat coapte in magazin.

Din 1999 si pana in prezent BILLA s-a remarcat in Romania nu numai prin calitatea produselor si preturile competitive ci si prin beneficiile pe care le ofera clientilor sai. Astfel, cei care aleg sa cumpere de la BILLA pot profita de programul permanent de reduceri, denumit De 3X Mai Ieftin, prin care li se ofera trei tipuri de avantaje la cumparare: Pret Minimal, care include toate produsele din brandurile proprii Clever (peste 300 de produse alimentare si de uz casnic) si My (aproximativ 40 de articole cosmetice), Billa Plus, care ofera preturi mai mici pentru achizitionarea unui numar mai mare de produse de acelasi fel si Promotii, in care este inclusa o gama variata de produse, diferite in fiecare saptamana.

“Suntem fericiti sa aniversam cel de-al 11 an de BILLA in Romania. Am reusit in tot acest timp sa ne extindem reteaua si sa ne oferim produsele si serviciile catre un numar mare de clienti din intreaga tara. Raspunsul consumatorilor si fidelitatea acestora ne confirma ca suntem pe drumul cel bun si ne incurajaza sa gandim in continuare planuri de dezvoltare pentru viitorul BILLA in Romania”, declara Filip Cristescu, Chief Operations Officer la BILLA Romania.

In cei 11 ani de cand se afla pe piata din Romania, lantul de supermarketuri BILLA a ajuns la un numar de 52 de filiale, aflat in crestere permanenta. Expansiunea va continua in ritm accelerat si in anii urmatori, numai pentru 2011 fiind pregatita inaugurarea a 20 de noi magazine.

Autor:  Iosub Alin