Site coolinaria.ro

Noul NESCAFE Dolce Gusto Circolo, inspiratie pentru colectia semnata Andreea Raicu


Noul NESCAFE Dolce Gusto Circolo, inspiratie pentru colectia semnata Andreea Raicu Nestlé a lansat pe piaţa din România aparatul NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo®, cel mai nou model din gama NESCAFÉ Dolce Gusto®. Produsul permite prepararea celor mai gustoase bauturi şi se distinge prin designul excepţional, transformând ambientul oricarei case într-un veritabil coffee shop. NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® este o sursa de inspiraţie pentru persoanele care vor sa experimenteze, fiind în acelaşi timp un accesoriu stilat pentru propria locuinţa. Astfel, NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® devine un pretext de a spune o poveste, de a inventa o lume noua prin relaţiile pe care le creeaza. Cu ocazia lansarii, Andreea Raicu a realizat o ediţie limitata de tricouri - My Way, inspirata de designul NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo®.

Conceptul unic al NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® a reprezentat punctul de plecare al liniei exclusiviste de tricouri My way. Stilul inconfundabil al Andreei Raicu se regaseşte în aceasta colecţie, prin atenţia la detalii, prin originalitatea mesajelor alese şi a starii de spirit transmise.

“NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® este mai mult decât un simplu produs, este un pretext de a crea un nou univers. De aceea, acesta a reprezentat sursa de inspiraţie pentru aceasta linie de tricouri exclusivista. My way este dedicata persoanelor care ştiu ca stilul personal este asemenea unei amprente, pe care cei din jur o recunosc mereu şi care se regaseşte în cele mai mici detalii, de la cafeaua pe care o savurezi dimineaţa pâna la accesoriile care transforma o ţinuta.” declara Andreea Raicu.

“Cele mai mici detalii şi accesoriile pot marca atmosfera unui ambient sau stilul unei persoane. Exprimarea personalitaţii se regaseşte în elementele ce alcatuiesc viaţa cotidiana, poate de aceea mulţi dintre marii designeri declara ca pot gasi surse de inspiraţie în absolut orice. Colecţia My way a Andreei Raicu reprezinta transpunerea unui concept inedit de design într-o alta dimensiune, cea vestimentara.”, a comentat Ovidiu Buta, binecunoscutul fashion expert.

“Conceptul inedit al noului produs este oportunitatea prin care povestea NESCAFÉ Dolce Gusto® continua. Dupa lansarea în toamna anului trecut a aparatului NESCAFE Dolce Gusto Melody® care a oferit pentru prima oara consumatorilor posibilitatea de a se bucura de cele mai gustoase bauturi în intimitatea propriei case, venim acum cu o noua propunere pentru consumatori, lansând aparatul NESCAFE Dolce Gusto Circolo®. Ambele produse permit prepararea aceloraşi tipuri de bauturi, diferenţierea fiind data de designul lor; ambele sunt avangardiste, însa Melody este mai jucauş, iar Circolo este mai sofisticat. Astfel, iubitorii de cafea pot alege acum unul dintre cele doua produse în funcţie de preferinţe şi de ambientul locuinţei lor.”, afirma Ana Maria Stanca, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

iF product design award, cea mai importanta competiţie mondiala în domeniul designului de produs a premiat designul excepţional al NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo®. NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® a fost unul dintre produsele care a reuşit sa se evidenţieze din cele peste 2.400 de produse înscrise de 1016 competitori din 38 ţari, titlul primit certificând designul de top şi inovator al aparatului.

NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® reprezinta cel mai nou model din gama de aparate multifuncţionale NESCAFÉ Dolce Gusto ® şi ofera consumatorilor posibilitatea de a pregati chiar în propria locuinţa o gama larga de bauturi rafinate: Espresso, Caffe Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato sau Chococino.

Noul produs este disponibil în culorile negru antracit, roşu satinat şi alb perlat.

Autor:  Iosub Alin