Site coolinaria.ro

Inghetata Autentic ROM – cel mai nou produs in portofoliul Algida-Napoca


Inghetata Autentic ROM – cel mai nou produs in portofoliul Algida-Napoca Portofoliul Napoca-Algida se îmbogăţeşte cu un nou produs - îngheţata Autentic ROM, lansată pe piaţă la începutul lunii iulie. Primele 1.000.000 de îngheţate Autentic ROM au fost deja produse şi distribuite către punctele de vânzare disponibile în întreaga ţară - gustul autentic ROM, în noua lui formă răcoritoare, îşi aşteaptă consumatorii în toate frigiderele Napoca-Algida!

Îngheţata Autentic ROM este rodul colaborării între Cadbury România, deţinătorul mărcii ROM, şi Unilever South Central Europe, proprietarul mărcilor Algida şi Napoca.

„Familia celei mai iubite îngheţate din România, Napoca, se bucură să aibă un nou membru - gustul Autentic ROM vine să completeze familia atât de apreciatelor arome Napoca. Oferim copiilor (de acum sau de altădată!) tradiţie românească, în cea mai dulce şi răcoritoare formă: gustul copilariei! Această lansare este parte din strategia Unilever de a avea un portofoliu de produse echilibrat, care să îmbine brandurile internaţionale cu branduri locale puternice - lansarea Algida în 2009 şi achiziţia Napoca sunt cele mai bune exemple”, a declarat Otilia Priceputu –Ice-cream Brand Manager Unilever South Central Europe.

“ROM este printre cele mai vechi şi puternice branduri româneşti: prezent pe piaţă încă din anul 1964, ocupă locul 1 în piaţa de batoane (în volum), rivalizând cu mărci internaţionale puternice. ROM este o marcă surprinzătoare prin atitudinea sa şi de aceea ne-am dorit să oferim consumatorilor fideli gustul ROM într-un produs răcoros şi să transformăm senzaţiile ţări în unele reci pentru zile toride de vară. Decizia de a intra într-un parteneriat cu Unilever şi marca Napoca prin intermediul unui acord de licenţiere a brandului ROM, considerăm că este una dintre deciziile de succes pe care Cadbury le-a luat de-a lungul timpului în vederea promovării portofoliului său”, apreciază Ruxandra Bărbulescu, Marketing Manager Cadburry.

Algida iubeşte îngheţata
Marca Algida aparţine Unilever, cel mai mare producător de îngheţată la nivel mondial. Povestea Algida a început în 1950 în Italia şi de atunci activează în peste 40 de ţări ca “Brandul Inimă”, devenind cea mai iubită îngheţată din lume, lucru uşor de explicat atâta timp cât filosofia din spatele său este aceea de a aduce o mică plăcere în viaţa tuturor, de a face oamenii fericiţi.

Marca Algida operează sub diferite nume, în pieţe diferite (Algida în Italia, Wall’s în Marea Britanie şi Asia, Kibon în Brazilia, Langnese în Germania sau Ola în Olanda etc).

Algida crede că trăind într-o lume foarte grăbită, în care totul se întâmplă pe fugă, secretul unei vieţi armonioase este să ştii să îţi faci timp pentru mici bucurii, mici plăceri delicioase. Algida crede că orice zi fără plăcere e o zi pierdută.

Autor:  Iosub Alin