193135987363285

Alimentatie sanatoasa

Home» Sfaturi ...» Alimenta...» Primavara, schimba-ti obieciurile de nutritie...

Primavara, schimba-ti obieciurile de nutritie

      Trimite pe mail Printeaza
Primavara, schimba-ti obieciurile de nutritie
Cer însorit şi pomi înfloriţi, acestea sunt semne sigure că a venit primăvara. Şi, după o iarnă lungă şi rece, primăvara trezeşte la viata nu numai natura, dar şi pe fiecare dintre noi. Dacă totuşi ai întâmpinat primăvara cu câteva kilograme în plus, este timpul să iei măsuri, ca şi organismul tău să fie senin şi înflorit.

Multe persoane încep o dietă şi un program de exerciţii în lunile de primăvară, şi bine fac. Vreme mai caldă înseamnă şi mâncare mai uşoară. Şi, pe măsură ce hainele încep să dezvăluie mai mult, devine din ce în ce mai greu să ignori urmele exceselor din timpul iernii. Este deci cel mai bun moment pentru un nou început, atât timp cât nu abordezi problema prea agresiv. Dacă îţi propui de la început o dietă extrem de restrictivă şi un program de exerciţii fizice peste puterile tale de rezistenţă, foarte curând vei renunţa definitiv la eforturile tale şi, prin urmare, nu vei obţine niciun rezultat din cele dorite.

Să îţi stabileşti un target odată cu venirea primăverii este o atitudine binevenită doar dacă priveşti realist situaţia, analizând tendinţele reale de nutriţie şi obiceiurile sportive, şi stabileşti obiective pe care le poţi atinge. Astfel vei putea să vezi rezultate concrete care te vor încuraja să continui cu acest nou stil de viaţă.

Fă-ţi o listă de priorităţi în ceea ce priveşte schimbările pe care vrei să le faci şi atacă-le întâi pe cele mai uşoare. Dacă nu eşti un mare amator de mic dejun, promite că îţi vei începe ziua cu o gustare bogată în proteine care va alunga senzaţia de foame până la prânz. Încearcă nişte brânză de casă sau un iaurt cu fructe, un shake proteic cu lapte si fructe proaspete; se prepară foarte repede, sunt săţioase şi benefice pentru organism.

Dacă obişnuieşti să mănânci pe fugă în fiecare zi, pergăteşte acasă, de seara, un pachet pentru a doua zi; astfel vei avea un control mai mare asupra caloriilor consumate în timpul zilei. Şi bineînţeles, nu trebuie să uităm de exerciţiile fizice, chiar dacă la prima vedere nu avem timp de pierdut cu aşa ceva. 30 de minute pe zi sau la fiecare două zile nu înseamnă foarte mult, atunci când vine vorba de corpul şi sănătatea noastră.

„Concentrează-te pe schimbările dorite, pe noile obiceiuri şi nu te grăbi să vezi rezultate miraculoase pentru noapte. Este mai important să avem un stil de viaţă sănătos pe termen lung, decât să pierde din greutate brusc şi apoi să revenim la vechile obiceiuri de nutriţie”, a declarat Dr. Luigi Gratton, Vice President Medical Affairs & Nutrition Education în cadrul Herbalife Ltd. şi membru în „Programul de analiză a obezităţii ca factor de risc” derulat de Centrul pentru Nutriţie Umană din cadrul Universităţii din Los Angeles (UCLA).





Postat de Iosub Alin pe data de 2010-05-17 Vizualizari: 2499


      Printeaza

Daca ti-a placut articolul Primavara, schimba-ti obieciurile de nutritie, aboneaza-te la RSS-ul de RSS: Alimentatie sanatoasa Alimentatie sanatoasa pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul coolinaria.ro cu toate noutatile aparute pe site.

Sfaturi cool


Trucuri de frumusete – Puterile nebanuite ale uleiului de cocos
Majoritatea produselor de infrumusetare contin nu doar parabeni, ci si multe alte substante daunatoare. Ca sa ai grija de tine, atat in ceea ce priveste sanatatea, cat si aspectul, o alternativa efici
Dafinul si sanatatea – De ce e recomandata „planta invingatorilor”
De dafin am auzit cu totii. Gospodinele il folosesc in special atunci cand prepara toba de casa, inaintea sarbatorilor de iarna, si oricand fac diverse tocanite cu cartofi. Despre prima mentiune in ca
Beneficiile cojilor de oua – De ce sa nu le mai arunci niciodata
Destul de putine persoane stiu ca nu doar ouale au multe beneficii pentru sanatatea noastra, ci si coaja lor. De obicei, dupa ce preparam omleta sau le fierbem, aruncam bucatelele de coaja. Uite catev
Sarea roz de Himalaya – Ce beneficii are pentru sanatate
Ai vazut, cu siguranta, sare roz de Himalaya prin supermarketuri si pe la magazinele naturiste. Stii cum arata, dar nu stii ce beneficii are. Ei bine, sunt o multime de motive care ne demonstreaza cat
Migrenele, cauzate de lipsa anumitor vitamine din organism?
Cel mai adesea, punem durerile de cap mai puternice pe seama faptului ca avem o viata agitata, plina de stres. Oare chiar asa sa fie? In general, ne tratam cu medicamente si incercam sa facem fata cat
Afla ultimele retete culinare, sfaturi culinare, trucuri culinare @ coolinaria.ro 


 
Pentru albusul de oua perfect folositi intotdeauna recipiente din inox.
Sfaturi culinare online, trucuri culinare, retete culinare, mancare sanatoasa  
SFATUL COOL AL ZILEI



Ardeii iuti Serrano
Ardei iuti Serrano (Capsicum annuum) sunt o specie de ardei iuti originari din Mexic unde se si cult...
» mai mult

Citeste despre un condiment

Adauga restaurant

Alege oras
Vezi toate restaurantele din orasul tau






Ai inventat o reteta culinara si vrei sa vezi ce success are?Ai vreo reteta culinara preferata? Adauga reteta pe coolinaria.ro si vezi cati utilizatori au incercat-o si daca le-a placut!  
Adauga reteta ta pe coolinaria.ro
"Tot ceea ce mancam peste strictul necesar, furam din stomacul saracilor"
Mahatma Gandhi
Retete culinare delicioase - coolinaria.ro  Cele mai populare sfaturi culinare online - coolinaria.ro
 Cele mai populare galerii culinare online - coolinaria.ro
 Cele mai populare diete de slabit - coolinaria.ro