Site coolinaria.ro

Simte bogatia gustului cu noua campanie de comunicare Doncafe


Simte bogatia gustului  cu noua campanie de comunicare Doncafe Strauss România a lansat noua campanie de comunicare pentru brandul Doncafé. Pentru a determina o ancorare mai puternică a produsului în mintea consumatorilor, Doncafé mizează pe caracteristica definitorie a brandului - gustul bogat şi pe asocierea cu un nume de rezonanţă de pe scena teatrului românesc – Maia Morgenstern.

„Noua campanie vine să sublinieze atu-ul principal al Doncafé şi anume bogăţia gustului, care se regăseşte la nivelul fiecărui produs printr-o poziţionare specifică. Datorită tehnologiei inovative folosite în timpul procesării şi a caracteristicilor noilor ambalaje Doncafé, reuşim să păstrăm intacte aromele originale ale boabelor de cafea pentru a le permite consumatorilor să aibă o experienţă autentică” a declarat Marius Meleşteu, Director General Strauss România.

Studiile dezvoltate de Strauss Romania în rândul consumatorilor romani au condus la alegerea actriţei Maia Morgestren ca şi imagine Doncafé, datorită carismei personale, credibilităţii şi a încrederii de care beneficiază. De altfel, Doncafé este primul brand cu care se asociază Maia Morgenstern. „Am ales să fiu imaginea Doncafé datorită numitorului comun care ne leagă - pasiunea pentru experienţe unice, pentru micile plăceri ale vieţii. Doncafé este pentru mine o sursă de inspiraţie, un refugiu, un moment de relaxare, dar şi un prilej de socializare cu membrii familiei sau colegii de scenă”, mărturiseşte Maia Morgenstern.

Noua campanie de comunicare Doncafé are ca mesaj principal „Simte bogăţia gustului” şi se desfăşoară la nivel naţional prin intermediul celor mai importante canale media: TV, out of home, radio, on-line, presa scrisă şi indoor.

Autor:  Iosub Alin