Site coolinaria.ro

Vine para, bine-mi pare!


Vine para, bine-mi pare! Sub sloganul "Vine para, bine-mi pare", Mirinda aduce pe piata din Romania un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut si apreciat de romani.
Noul produs completeaza gama de bauturi racoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele cu portocale, lamaie si struguri.

In noua campanie Mirinda, para ia locul marului in povestile care l-au consacrat, aducand un gust proaspat si un deznodamant diferit scenariilor cunoscute.
"Para este un fruct autentic, foarte raspandit si apreciat, dar care nu se bucura de aceeasi celebritate ca marul - personaj central in atatea povesti. Astfel, odata cu lansarea Mirinda Para invitam consumatorii sa faca un exercitiu distractiv alaturi de noi si sa isi imagineze cum ar fi daca, de-a lungul istoriei, rolul marului ar fi interpretat de para", spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo Romania.

Mirinda Para este disponibil in doua formate de sticle: de 0,5L si de 2,25L.

Autor:  Golin