Site coolinaria.ro

ESCAFE lanseaza provocarea „Tu ce cafea esti azi?”


ESCAFE lanseaza provocarea „Tu ce cafea esti azi?” Bucureşti, 10 martie 2010: NESCAFÉ a lansat site-ul www.nescafe.ro, o invitaţie la cafea şi distracţie adresată tuturor internauţilor şi pasionaţilor de cafea. Aplicaţiile inedite îi introduc pe utilizatori într-o lume interactivă, site-ul oferind în acelaşi timp informaţii utile privind consumul de cafea.

Site-ul prezintă povestea cafelei solubile, cele mai noi promoţii NESCAFÉ, precum şi reţete pentru prepararea celor mai gustoase tipuri de cafea. În secţiunea Cafea şi sănătate se regăsesc articole despre beneficiile cafelei solubile şi efectele consumului de cafea asupra sănătăţii corpului, iar Cana cu noutăţi oferă detalii despre cele mai noi proiecte media desfăşurate de NESCAFÉ. Meniul este completat de prezentarea produselor NESCAFÉ (NESCAFÉ Brasero, NESCAFÉ Red Cup, NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ Espresso, NESCAFÉ Cappuccino, NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ Frappe).

Elementul de originalitate îl constituie platforma „Tu ce cafea eşti azi?”, în funcţie de preferinţele menţionate de utilizatori, aceştia fiind direcţionaţi către unul dintre cele trei microsite-uri: Intimacy, Energy şi Sophistication.

NESCAFÉ Energy redă ritmul muzicii şi al oraşului, reprezentând o platformă de distracţie pentru utilizatori şi oferindu-le posibilitatea de a afla care sunt cele mai incitante evenimente din oraş. NESCAFÉ Intimacy conţine teste de personalitate care relevă toate tipologiile de „cafegii” şi testează gradul de romantism. NESCAFÉ Sophistication îi îndeamnă pe utilizatori să povestească experienţele personale legate de cafea, cuprinde recomandări de filme, lecţii de dans virtuale şi quiz-uri de bune maniere.

“Prin lansarea platformei online www.nescafe.ro am creat un loc special pentru consumatori, pentru că ne dorim să ne cunoască cât mai bine şi în acelaşi timp să primească informaţii utile privind consumul de cafea. De aceea, utilizatorii vor avea acces în permanenţă la cele mai noi ştiri comunicate de brandul NESCAFÉ, având în acelaşi timp ocazia de a explora o lume a distracţiei împreună cu cei mai buni prieteni. Cafeaua este un ingredient principal pentru clipele plăcute din timpul zilei, site-ul fiind creat în jurul celor mai bune pretexte în care savurăm o cafea, precum distracţia cu prietenii sau momentele intime petrecute cu cel drag.”, declară Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

Platforma www.nescafe.ro a fost creată de Nestlé România împreună cu MRM Partners. Echipa Nestlé care a lucrat la acest proiect a fost formată din Ana-Maria Stanca (Group Brand Manager), Silviana Mihalache (Senior Brand Manager), Isolda Zăvoianu (NHW & cRM Manager), Raluca Boboc (cRM Coordinator). Echipa MRM care a lucrat la acest proiect a fost formată din: Bogdana Butnar (Managing Director), Radu Olteanu (Senior Art Director), Andrei Haţegan (Senior Copywriter), Irina Radencovici (Copywriter), Mihai Caluseriu (Senior Digital Art Director), Tiberiu Bucovei (Senior Flash Developper), Daniel Florea (Senior Web Developer), Georgiana Toea (Senior Account Executive) şi Lavinia Duţescu (Senior Account Executive).

Autor:  Iosub Alin