Site coolinaria.ro

Lipton Ice Tea Mango, noul ceai rece cu arome exotice


Lipton Ice Tea Mango, noul ceai rece cu arome exotice Pepsi Lipton International lansează în România Lipton Ice Tea Mango, ceaiul rece cu aromă de mango. Lipton Ice Tea Mango este o băutură cu gust exotic, fără conservanţi, fără coloranţi şi fără arome artificiale, special creată pentru verile toride, când organismul are nevoie de hidratare, dar şi de o serie de antioxidanţi şi flavonoizi.

Cu noul produs Lipton, proprietăţile benefice ale fructului mango sunt cuprinse într-un ceai răcoros şi savuros. Supranumit regele fructelor exotice, mango aparţine grupei „galbene şi portocalii” de fructe şi legume, având un conţinut scăzut de grăsimi şi bogate în antioxidanţi. De aceea, mulţi nutriţionişti consideră acest fruct un aliat de nădejde împotriva îmbătrânirii.

“Lipton Ice Tea Mango este modul în care noi dorim să le oferim consumatorilor din România o vară unică, exotică, savuroasă şi, în acelaşi timp, sănătoasă. Suntem convinşi că produsul se va bucura de un real succes în rândul consumatorilor tineri şi mai puţin tineri, fiind apreciate, pe de o parte, proprietăţile minunatului fruct de mango, iar pe de altă parte, savoarea şi prospeţimea ceaiului rece de la Lipton”, a declarat Dana Iordache, Lipton Regional Marketing Manager, Pepsi Lipton International.

Produsul este disponibil în magazinele din țară începând cu această lună, la următoarele prețuri recomandate de vânzare: 3,3 RON pentru sticla de 0.5 l, respectiv 5,4 RON pentru PET-ul de 1.5 l.

Lansarea noului produs Lipton Ice Tea Mango este susţinută printr-o campanie Lipton creată în jurul celebrului star hollywoodian Hugh Jackman, cu care compania a semnat un contract de imagine ce se va desfăşura pe o perioadă de trei ani. De curând, în România a început difuzarea primului spot Lipton ce îl are protagonist pe Hugh Jackman, “Tokyo Dancing Hotel”.
Produsul va fi promovat în continuare printr-o campanie integrată de comunicare, ce va include spoturi TV pe principalele posturi naționale, print și outdoor.

Autor:  Iosub Alin